Rowerowy wyścig na Torze Poznań czyli GazFullPista CRIT

 

Hm, no zrobiłam to, pojechałam. Nie na drugi koniec Polski, nie z widokiem na jeziora, góry czy morze. W otoczeniu opon samochodowych i spalonej od słońca trawy pojechałam wyścig kolarski na dystansie 14 km na torze kartingowym w Poznaniu. Nie było by w tym nic dziwnego gdyby nie to, że nigdy w wyścigu kolarskim nie startowałam, nigdy nie startowałam też na torze. Jak to pięknie podsumowała Julka*: „na ciężkim rowerze, na grubych oponach, bez jechania kiedykolwiek w wyścigu i w ogóle (…) kurde, przecież Ty nawet nie masz wpinanych butów…😅” . No tak, ubrałam się w koszulkę w paprotki, podciągnęłam bawełniane skarpetki, założyłam adidaski i pojechałam z poczuciem próby czegoś zupełnie nowego, ze świadomością siły nóg i braku predyspozycji sprinterskich.  

Mimo odsłonecznego bólu głowy i raka przepony wywołanego zamaszystym tempem jazdy (podobno było nienajlepsze, w sensie wolne), udało mi się nawet do samego końca utrzymać grupę. Udało się też zająć 3 miejsce, nie umrzeć i tym samym ustanowić osobisty rekord średniej prędkości żywego człowieka 34 km/h. Myślę, że szybciej już tylko karawanem pogrzebowym kiedyś pojadę.

Organizatorem kryterium było GazFullPista i Poznański Fundusz Kurierski z Poznania, którzy zrobili świetną imprezę! Wysoka frekwencja i poziom na torze robiły wrażenie. No i ten wyścig składaków.

Gratuluję 2 miejsca i dziękuję Julce za motywację/wspólne robienie rzeczy oraz Asi i Sandrze za wielki doping, obecność przez cały czas trwania imprezy i super zdjęcia! No i wszystkim, którzy telefonicznie, telepatycznie byli ze mną 💥

*Cytat pochodzi z przemowy motywacyjnej Julki  po wyścigu. Nie należy doszukiwać się złośliwości 😊

PS. Cytat dnia: „Jaram się startem, ale poszłabym spać”. Nie śmieszyło by aż tak bardzo, gdyby godzinę po wypowiedzeniu tych słów przez Julkę, podobna konstatacja nie wypłynęła z ust pozostałych zawodniczek na chwilę przed startem.


Owsianka 'be power'

Fot. Julia Grabowska

Fot. Julia Grabowska

Fot. Julia Grabowska



Fot. Sandra Recka


Fot. Sandra Recka


Fot. Sandra Recka

Fot. Sandra Recka

Fot. Sandra Recka

Fot. Sandra Recka

Fot. Sandra Recka

Fot. Sandra Recka



Fot. Sandra Recka

Fot. Sandra Recka

Fot. Sandra Recka

Fot. Wojtek Mełnicki

Fot. Sandra Recka

Fot. Sandra Recka

Fot. Sandra Recka

Fot. Sandra Recka

Fot. Sandra Recka

Komentarze

Popularne posty