Nowy rozdział gravelowania z Koloride 🌈

 

Otóż miłe rzeczy!
Wraz z firmą Koloride weszliśmy we współpracę. Przez jakiś czas będę jeździć na przygotowanej przez Sebastiana i Natalię maszynie, testować nową dla mnie technologię, a przy okazji (mam nadzieję) czerpać jeszcze więcej przyjemności z gravelowych wyryp, bikepackingu i może nawet jakiegoś wyścigu. Kolarstwo romantyczne w pełni zasługuje na komfort i wygodę!

Dlaczego ta współpraca?


⭐️ Nie ma co ściemniać, to dla mnie świetna okazja na wypróbowanie technologii, których dotychczas nie praktykowałam: elektroniczne przerzutki, mleko zmiast dętki, napęd 1x12 i niższa waga... czego chcieć więcej? 🙌

⭐️Koloride to wschodząca podpoznańska firma, której idea mieści się w trzech słowach: ATB - All Terrain Bicycle - jeden rower do wszystkiego. Kto mnie zna, wie jak jeżdżę na rowerze i że jestem raczej minimalistką. Po latach pedałowania i obserwowania co się wyprawia na rynku rowerowym mam jeszcze większą potrzebę nie ulegać pokusom i korzystać maksymalnie z dwóch rowerów: szosy i gravela. Reasumując, utożsamiam się z myślą i ideą przyświecającą Natalii i Sebastianowi. Warto też dodać, że produkcja ram i składanie rowerów ma miejsce w Polsce 🇵🇱 #madeinpoland

⭐️Bajkowy rower lubi kolory. Koloride = kolory 🔵🟢🟡🟠🔴🟣

⭐️Koloride to lokalni i fajni ludzie, a sąsiadów trzeba wspierać. Z resztą Puszczykowo to mój fyrtel, wychowałam się tu, jest sentyment. Lokalny patriotyzm górą, a rowerowy to już w ogóle.

⭐️Chcę wesprzeć Koloride prawdziwą historią roweru. Można czytać opisy na stronie i katalogowe treści, ale czym one by były bez historii użytkownia? Z pewnością przygotowany dla mnie sprzęt zagości w niejednym pięknym krajobrazie, wymagającym terenie, w towarzystwie hamaka i sakw. To jest dopiero fajna sprawa, zobaczyć rower w akcji!

Dziękuję Koloride za zaufanie i otwartość. A od Kraski nie mogę oczu oderwać 💛

Krótkie info techniczne o rowerze

➡️ Model: Kraska Blue
➡️ Rama Koloride: wykonana z aluminium 7020 ze szlifowanymi spawami. Ręcznie spawana w Polskiej manufakturze. 
➡️ Widelec: sztywny karbon z otworami montażowymi
➡️ Sztywne osie: 142×12 mm tył, 100×12 mm przód,
➡️ Sztyca: PRO LT 28.6 mm 400 mm
➡️ Stery: Token OMEGA-A83z
➡️ Ekspander: Token
➡️ Napęd: SRAM APEX AXS XPRL 1x12
➡️ Korba: SRAM APEX 
➡️ Klamkomanetki: SRAM APEX AXS
➡️ Hamulce: SRAM APEX
➡️ Kierownica: Zipp Service Course SL-70 XPRL
➡️ Siodełko: Fizik Terra Argo X5
➡️ Opony: Pirelli Cinturato Gravel H 
➡️ Koła: DT SWISS GR531 z piastami DT SWISS 350

One bike, endless experiences!


Fot. Natalia Golczak

Fot. Sebastian Golczak

Fot. Sebastian Golczak

Fot. Sebastian Golczak




Komentarze

Popularne posty